недеља, 4. новембар 2012.

Краљевачки ДневИНк 6


Постоји само једна дискусија, а то је где ја, ти, или неко разговарамо било шта. Ја имам и у неком другом граду одређен круг људи, ти у мом граду и нема дркања. То је оно да не малтретираш без разлога некога ко није јак. Буди сигуран да у животу неког нисам малтретирао.
У том граду имаш свој огроман круг пријатеља, али имаш и непријатеље, као и у свом граду. У неким градовима знаш да те цене, и то се види кад дође група из Краљева. Највише смо се слагали са Крагујевчанима. Са Чачанима не, зато што су најпичкастији град и од 100 посто града где би хтели да направе 95, а оних 5 посто им смета. Шта би нама требало да смета овде у Краљеву? Од пете године живим овде. Пио сам Бистрицу, а пио сам и Ибровачу.

***

Имам 64 године, а за све то време само ме један скот, и то мучки, одрадио. Био сам млад, тек 22 године. Долазим и питам га шта хоће, а он каже да ће нас Краљевчане да смири. Једно вече кренем кући, а „мариола“ испред мене. Један изнутра каже уђи, и ја уђем. Је ли, каже, где си ти? Ту сам увек био и бићу. Каже, сад ћу ја теби да покажем, а ја, можеш само тати и мами да показујеш, мени не, јер ја нисам од јуче. Колико сам само до тада туча пребацио преко главе.
Покушавам да блокирам ударац руком, он ми набије ногу у дијафрагму, а ја као говедо паднем доле. Он почне да ме удара ногама. Пође ми крв на нос, треба да се умијем, па ме пусти до умиваоника. Умивам се и кад сам се сагао, кад ми сложи једно три палице преко леђа. Ја онако бесан као рис кажем слушај, ј... ти пород, све што имаш живо и мртво баш због тога што... Устао сам и онда ме као затварају доле у подрум, а ујутру кажу иди. Који ћу им.
Пођем кући, а ономе кажем запамти, кад тад ћу да ти се осветим. Нађем се касније у Ријеци, у улици Максима Горког где су окружни суд и затвор, и видим његовог брата. Последњи пут сам га видео у Ријеци где је пребачен и касније убијен. Питам чији си, а он каже тог и тог полицајца из Краљева. Ухапсили га на Крку, где је био физички радник А, ти си, кажем. Далеко било ако би се светио. Сутрадан готово, оде човек. Ја после кажем овом педеру да сам му видео брата. Не интересује ме, каже он.
Војска је већ почела да купи све Србе. Ја сам имао срећу, имао сам кривичну, а не полицијску потерницу. Било је то кад је почео рат у Хрватској и кад сам побегао из Загреба испод ножа да ме не би заклали.

***

Моја прва жена је радила у полицији, а сада је у Жандармерији. То ми је најжалија дискусија, после пет година кад сам пао у затвор, што сам се са њом растао. Али, добро није ни битно.
Друга је радила на Интерном оделењу болнице у Краљеву, а сада је у Италији, и са њом имам сина. Трећа, коју сам упознао у Франкфурту, па сам се са њом спанђао и добио другог сина, сада живи у Краљеву.

***

Разведем се са другом женом 1982. године и запалим за Загреб, јер тамо имам кума Зорана који је мењао стан са покојним Загребом. Одем код њега тамо, близу хотела Београд, поседимо два три дана и ја запалим назад за Краљево. Покупим неке ствари, па се вратим горе. Наиђе једна екипа која је спремна да ради било шта. Кум остане у Загребу, а ја и мали Славко из Прњавора 1983. године одемо за Италију. Жена са којом је имао ћерку била је Аустријанка, а живели су у Инсбруку.
Нас троје, Славко и неки Дадо Турчин из Босне, али одличан човек, свуда смо били и крали. Виђао сам и неке Чачане, али и Краљевчани. Они су, ко и други Срби, мало чудна нација. Хоће лову, а неће да раде. Ако ја и ти направимо неку дискусију оће тал, али неће да раде.
Мојим очима сам гледао шта раде Талијани. Ставе црево у задњицу, пусте ваздух и пумпају, пумпају, пумпају човека док се не распадне. Краљевчани у иностранству нису били нека снага. У Милану сам срео покојног Љуба Земунца. Не да је био главни, него је био тата. Само смо се упознали. Пита, одакле си ти момче, а ја три године старији од њега. Ту Ћента, Дуги, Киклоп што га кокнуше на раскрсници у Милану. Пију само сокове, алкохол ништа. Били су много јаки људи.
Прво смо били у Милану, а онда треснемо и путујемо, Рим, Ђенова, Верона, Инсбрук, Швица, да би се радило. Станови и друга места, било је свега и свачега.

***

Долазимо ми у елитни кварт, али стварно елитни, у Франкфурту. До јаја. Дошли аутом и пасемо. Мрак, средњовековни замак али не стварно, него направљен. Идемо ја и Мугоша Црногорац из Титограда. Ако се сећаш, било је у новинама кад је упуцан са оних шеснаест, или седамнаест, карата дијаманата на аустријској граници. Каже ми, брате овде има нешто. Има нешто, али шта, ајде да видимо. Био сам виши од њега, па на скаку да би се он попео горе. Оде на терасу, па сиђе доле да ми отвори врата. Пре тога смо обишли целу зграду, мрак, нема светла, нема обезбеђење. Кажем, ајде ти Драги ради ту, а ја одох уз степенице. Кад човек одозго, вас ист, лос... Шта да радимо сада, леле. Ја кажем, Бака проваљени смо. Фрајер је горе, а видим да репетира пиштољ. Кажем, Бака излази, знаш где је Перо оставио ауто. Он брише лево, ја десно, кад онај запуца за нама мајку ј... Пуцао је, а ауто далеко паркиран.
Још је интересантнија ствар која ми се десила у Инсбруку. Био је један Мађар, наш другар. Опасан радник, али будала. Нисам срео већег клептомана од њега. Све ће да узме што види. Носи са собом свежањ старих кључева, јер Аустријанци користе старе кључеве. Једног дана дођемо до улазних врата у једну зграду. Видим да један човек ту нешто ради. Добар дан, добар дан, па уђемо и попнемо се на трећи спрат. Он узме један кључ, други па трећи и покушава да отвори врата. Како је отворио врата љуљну на нас нешто као мечка, а он збриса. Кажем, где ћу ја мајке ти га, а он каже, бежи замном. Па, где за тобом мајку ти, јеси ли нормалан. Не знам шта је било, неко куче, само мумла неки к...

***

Сада највећи штос. Идемо ја и Славко једног дана за Тренто, па горе за Енглеску, а тек изашли из ћорке. Били смо по пет месеци унутра. Папа нас помиловао за Божић 25. децембра, па можемо да идемо. Прво смо кренули за Инсбрук. Долази његова жена Ева Марија да нас покупи. Он има доживотну забрану уласка у Аустрију иако му жена и ћерка живе тамо.
Кад прођосмо оне гудуре она каже сад ћеш ти Бранко да видиш како се једе код нас. Кад, јебо те бог, он поче да је бије. Кажем, шта радиш то манијаче, јеси луд. Жена вози, а ти је удараш по глави. И то се заврши. Стигнемо а он каже, ево ти Бранко спавај. На зиду собе слика неке скаконице и Титова слика. Ја кажем мајку ти луду где нађе Титову слику.
Сутрадан каже, ајде Бранко да видиш кров пун злата. И стварно у центру где је црква све кровови од злата. Ту се ми нешто расталимо, па лево, десно куд који. Славко хоће да се вратимо мало за Италију. Био је 30. јули 1983. године, а ја хћу да се ватим у Краљеву, јер ми је сину рођендан 2. августа. Каже, ајде Бранко да радимо још вечерас. Имали смо пара, али знаш кад су широком дупету муда мера.


18 коментара:

  1. ДОБРО ДАН МОЈИ ЉУДИ СРБИЈЕ

    ИСПИТИВАЊЕ О КАКО ДА САМ ДИО КРЕДИТ ЗА КУПУЈЕМ КУЋУ ОД НЕКРЕТНИНСКОГ И КУПЊНОГ ДРУШТВА, ПОЗИВАО Кредитну фирму градске банке. Данас сам ВЕЛИКА СРЕТНА И БОГ БЛЕСС ЈОСЕ ЛУИС КРЕДИТНА КОМПАНИЈА.
    , (citybankloans10@aol.com (citybankloan123@gmail.com)
    Моје име исмариа Ја сам из СРБИЈЕ, последњих 5 месеци тражим оригиналну кредитну компанију, да купим кућу
    Све што сам добио била је гомила преваре због којих сам их на крају веровао
    тог дана, узели су ми новац, а да нису дали ништа заузврат
    нада ми се изгубила, збунио сам се и фрустрирао, никад нисам хтео да имам било какве везе са кредитним компанијама на интернету, па сам отишао да позајмим нешто новца од
    пријатељу, рекао сам јој све што се догодило и рекла је да ми може то помоћи
    она познаје кредитну компанију која ми може помоћи у било којем износу зајма
    потребан ми је са веома ниском каматном стопом од 2%, коју је управо добила
    Позајмица од њих, усмерила ме је како да се пријавим за кредит
    као што ми је рекла, пријавила сам се са њима на Емаил: (citybankloans10@aol.com (citybankloan123@gmail.com) Никада нисам веровала, али покушала сам и
    највеће изненађење добио сам кредит у року од 24 сата, нисам могао да верујем,
    Сретна сам и опет богата и захвалим Богу на таквом зајму
    компаније попут ове и даље постоје на овим преварама свуда по местима,
    молим вас саветујем свима који траже кредит
    (citybankloans10@aol.com (citybankloan123@gmail.com) никада вас неће изневерити, и
    ваш живот ће се променити као што је то био мој. Брзо контактирајте(citybankloans10@aol.com (citybankloan123@gmail.com) данас и узмите ваш зајам од њих, Бог благослови фирму за зајам градске банке за њихову оригиналну понуду зајма.
     Обавезно контактирајте фирму за издавање градских банака позајмицу јер сам без кредита стресирао свој кредит од ове компаније.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Здраво свима,
      Моје име је г., Ругаре Сим. Живим у Холандији и срећан сам човек данас? и рекао сам себи да било који зајмодавац који спаси мене и моју породицу из наше лоше ситуације, упућићу сваку особу која му тражи кредит, он је дао срећу мени и мојој породици, мени је био потребан кредит од € 300.000,00 да започнем свој живот, пошто сам самохрани отац с двоје деце, упознао сам овог поштеног и Аллаха који се плашио зајмодавца који ми помаже код зајма од 300.000,00 €, он се Аллаха боји човека, ако вам треба кредит и вратићете зајам, контактирајте га и реците му да га (г., Ругаре Сим) упућује на њега. Јавите се господину, Мохамеду Цареену путем е-маила: (араблоанфирмсерве@гмаил.цом)


      ОБАВЕЗНИ ПОДАЦИ ЗА ПРИЈАВУ КРЕДИТА
      Име......
      Средње име.....
      2) Пол: .........
      3) Потребан износ зајма: .........
      4) Трајање кредита: .........
      5) Држава: .........
      6) Кућна адреса: .........
      7) Мобилни број: .........
      8) Адреса е-поште ..........
      9) Месечни приход: .....................
      10) Занимање: ...........................
      11) О којој веб локацији сте овде говорили .....................
      Хвала и срдачан поздрав.
      Е-маил араблоанфирмсерве@гмаил.цом

      Избриши
  2. КАКО ДОБИО САМ Кредит од ове сјајне компаније

    Поздрав драги моји људи, ја сам Линда МцДоналд, тренутно живим у Аустину Текас, САД. Тренутно сам удовица с троје дјеце и заглавила сам у финанцијској ситуацији у априлу 2020. године и требало ми је рефинансирање и плаћање рачуна. Покушао сам тражити кредите од различитих кредитних фирми, како приватних, тако и корпоративних, али никад са успехом, а већина банака ми је одбила кредит, не пуни плен оним тамошњим преварантима који их називају зајмодавцем само-новца, сви су превара, све што желе је ваше новац и више их нећете чути, учинили су ми то два пута пре него што сам упознао господина Давида Вилсона, најзанимљивији део тога је да ми је зајам пребачен у року од 74 сата, па ћу вам саветовати да контактирате господина Давида ако заинтересовани сте за зајам и сигурни сте да можете да му вратите новац на време, можете да му се обратите путем е-маила ……… (давидвилсонлоанцомпани4@гмаил.цом) Без кредитног чека, нема продавача са само 2% каматне стопе и бољим плановима отплате и Ако желите да се обратите било којој фирми у вези са осигуравањем зајма без обезбеђења, обратите се господину Давиду Вилсону данас за ваш кредит.

    Они нуде све врсте кредита.
    Краткорочни зајам (5_10год)
    Дугорочни зајам (20_40)
    Зајам за медијски термин (10_20)
    Они нуде зајам попут
    Кредит за куће ............., Пословни зајам ........ Дуг кредита .......
    Студентски кредит .........., Зајам за покретање посла
    Пословни зајам ......., кредит предузећа .............. итд
    Емаил .......... (давидвилсонлоанцомпани4@гмаил.цом)
    Када је реч о финансијској кризи и зајму, онда је финансијски зајам Давид Вилсон, молим вас, само му реците да госпођа Линда МцДоналд вас упућује Срећно ................... ....

    ОдговориИзбриши
  3. Градска банка даје готовинске зајмове од 5000 до 50000 евра, а ми
    такође финансирају пројекте од 50000 до 300 000 евра по годишњој стопи од
    2% за било коју особу или компанију којој је потребан кредит. новац за задовољење неких њихових потреба.
    Ако вам је потребна помоћ, реците нам колико вам треба и жељеног
    рок отплате Брз кредит и бескрајни стрес плаћања.
    посетите нашу веб локацију или нам пошаљите е-маил
    (citybankloans123@gmail.com))

    ОдговориИзбриши
  4. Овим вас обавештавамо да нудимо све врсте зајма (пословни, лични, консолидациони, аутомобилски, инвестициони итд.) По годишњој стопи од 3%. Да ли вам треба кредит, а банка вам је одбила због лошег кредита? Да ли имате неплаћене рачуне или сте дужни? Брзи смо и поуздани, а искреност је наша чуварица.

    Попуните образац за пријаву
    Ваше име у потпуности: Адреса: Пол: Потребан износ: Трајање: Држава: Занимање: Број телефона: Сврха кредита:

    Срдачан поздрав,
    Бриан Стефан (извршни директор)
    Пошаљите нам е-пошту: брианстефанлоанфирм@гмаил.цом или
    вхатсапп: +919654763221
    Бриан Стефан (извршни директор)
    Бриан Инвестмент Цомпани

    ОдговориИзбриши





  5. Добродошли у Оман Лоан Инвестор, ценимо добре коментаре који су кружили интернетом о нашем добром пословању, и кажемо хвала за сав наш кредит од наше компаније. Хајде да поново урадимо оно што радимо боље. Треба ти хитан зајам? Кредит се можда прошири или започне сопствени бизнис? Или вам је потребан кредит за образовање или за отплату дуга, са ниском каматном стопом до 2% која одговара сваком купцу који ће уживати у нашим услугама. Зато нас контактирајте одмах на емаил: oman_insurance_investors@outlook.com


    ОдговориИзбриши





  6. Добродошли у Оман Лоан Инвестор, ценимо добре коментаре који су кружили интернетом о нашем добром пословању, и кажемо хвала за сав наш кредит од наше компаније. Хајде да поново урадимо оно што радимо боље. Треба ти хитан зајам? Кредит се можда прошири или започне сопствени бизнис? Или вам је потребан кредит за образовање или за отплату дуга, са ниском каматном стопом до 2% која одговара сваком купцу који ће уживати у нашим услугама. Зато нас контактирајте одмах на емаил: oman_insurance_investors@outlook.com


    ОдговориИзбриши




  7. 2 % приступачан кредит

    Изгубите сан у ноћној нези како да добијете кредит.
    Тражите кредит да платите рачуне.
    Траћите зајам за куповину аута.
    Тражите кредит за увећање вашег модела пројекта.

    Пошаљите нам емаил ON:OMAN_INSURANCE_INVESTORS@OUTLOOK.COM или коју апликацију + 2348088010385


    ОдговориИзбриши

  8. 2 % قرض بأسعار معقولة

    تفقد النوم في الرعاية الليلية على كيفية الحصول على قرض.
    كنت تبحث عن قرض لدفع الفواتير الخاصة بك.
    كنت تبحث عن قرض لشراء سيارة.
    كنت تبحث عن قرض لتكبير نموذج المشروع الخاص بك.

    مراسلتنا ON:OMAN_INSURANCE_INVESTORS@OUTLOOK.COM أو ما هو التطبيق + 2348088010385

    ОдговориИзбриши

  9. 2 % приступачан кредит

    Изгубите сан у ноћној нези како да добијете кредит.
    Тражите кредит да платите рачуне.
    Траћите зајам за куповину аута.
    Тражите кредит за увећање вашег модела пројекта.

    Пошаљите нам емаил ON:OMAN_INSURANCE_INVESTORS@OUTLOOK.COM или коју апликацију + 2348088010385

    ОдговориИзбриши
  10. Добродошли у Оман Лоан Инвестор, ценимо добре коментаре који су кружили широм интернета о нашем добром пословању, и кажем хвала вам за сав кредит који смо узели од наше компаније. Хајде да поново урадимо оно што радимо боље. Треба ти хитан зајам? Кредит се можда прошири или започне сопствени бизнис? Или вам је потребан кредит за едукацију или плаћање дуга, са ниском каматном стопом до 2% која одговара сваком купцу и уживаће у нашим услугама. Зато нас контактирајте одмах на емаил: oman_insurance_investors@outlook.com

    Одговор

    ОдговориИзбриши
  11. Пријавите се за хитни кредит без банковног трансфера или накнаде за регистрацију 2%.

    Ми смо регистровани приватни зајмодавци. 100% смо легитимни и поштени. Дајемо зајмове по врло ниској каматној стопи од 2% без регистрације или накнада за банковни трансфер за додатне информације или захтев. Контактирајте нас данас путем е-поште {suntrustfinancialhome@gmail.com} ИЛИ нам пишите на ВхатсАпп +1 929 245 6161

    ДОСТУПНЕ УСЛУГЕ КРЕДИТА УКЉУЧУЈУ:
    * Божићни зајам
    * Комерцијални зајмови.
    * Лични зајмови.
    * Пословни кредити.
    * Инвестициони зајмови.
    * Развојни зајмови.
    * Кредити за стицање.
    * Грађевински кредити.
    * Пословни зајмови и још много тога: За више информација и захтев нам пошаљите е-пошту на (suntrustfinancialhome@gmail.com) ИЛИ нам пишите на ВхатсАпп +1 929 245 6161

    ОдговориИзбриши
  12. Да ли вам је потребан хитан зајам за измирење дугова или вам је потребан капитал за побољшање пословања? Да ли су вас банке и друге финансијске агенције одбиле? Да ли вам је потребна консолидација зајма или хипотека? Не тражите више јер смо овде како бисмо све ваше финансијске проблеме учинили прошлошћу. Контактирајте нас е-поштом:

    оцеанфмортгагес@гмаил.цом
    оцеанфмортгагес@гмаил.цом

    Ово је Оцеан Финанце Мортгагес. Нудимо кредите онима који су заинтересовани по разумној каматној стопи од 2%. Распон се креће од 5.000,00 евра до максимално 100.000.000,00 евра.

    ОдговориИзбриши
  13. Zovem se Milka Đukić i živim u Velikoj Gorici, Hrvatska. Posjedujem trgovinu odjećom koja je milošću božjom postala velika u Velikoj Gorici. Prije nekoliko mjeseci imao sam financijskih poteškoća u poslovanju zbog pandemije pa sam na internetu naišao na komentar g. Tomislava Gordića koji je ispričao kako je izgubio puno novca prije nego što je na kraju kontaktirao pouzdanu i pouzdanu kreditnu tvrtku. ime GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI i rekao je da nude zajmove po vrlo niskoj kamatnoj stopi te je uputio mnogo ljudi na njih i svi su se uspješno zadužili.

    pa sam ga prvo kontaktirao putem njegove e-adrese: gordictomislav@gmail.com kako bih potvrdio prije nego što sam kontaktirao tvrtku GARANCIJSKO POVJERENIČNI KREDITI putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i njihovog telefonskog broja: +1 (470) 481-0039 koje također možete kontaktirati putem što ima.
    Tada sam kontaktirao tvrtku, nakon nekoliko sati dobio sam odgovor od njih i zamoljen sam da ispunim obrazac za posudbu njihove tvrtke, što sam i učinio, a također su zatražili moju osobnu iskaznicu na provjeru. Dakle, nakon svega dobio sam ugovor o zajmu koji sam potpisao i moj je zajam uspješno prebačen na moj bankovni račun. Nisam mogao vjerovati svojim očima, morao sam kontaktirati svoju banku i potvrđeno je da je na moj račun pripisan iznos od 75.000 eura koji mi je odobren.

    Dakle, koristim ovaj medij da to podijelim jer ne želim da itko bude žrtva internetske prijevare jer sam čuo da na internetu ima puno prijevara s zajmovima.
    Ako vam je potreban kredit, obratite se pouzdanoj kreditnoj tvrtki kao što je GARANCIJSKI POVJERENIČKI KREDITI. Također me slobodno kontaktirajte putem: milkadukic1@gmail.com ako trebate moju pomoć i potvrdu.

    ОдговориИзбриши
  14. ja se zovem Tomislav Gordić. Majka mi je rekla da prolazi Internetom i naišla je na publikaciju Guarany Trust Loan koja kaže da je njezina kreditna tvrtka odobravala zajam široj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi.
    Dakle, kontaktirao sam tvrtku putem njene e-adrese: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    što je na publikaciji koju je vidjela moja majka, a ja sam zatražio zajam od 8.000 eura na razdoblje od dvije godine. Tvrtka je odgovorila i poslala mi sve uvjete i odredbe njezine tvrtke koje sam pročitao i pristao sam na uvjete. Nakon odobrenja zahtjeva za zajam, primio sam obavijest od svoje banke da je na moj bankovni račun za koji sam naveo da je dodijeljen iznos od 8.000 eura. Otplatu zajma dovršio sam 18. prosinca i tada sam odlučio zatražiti svotu od 32.000 eura kako bih otvorio vlastiti posao, a koji sam također dobio na svoj bankovni račun nakon istih postupaka. Odlučio sam uključiti i svoje bankovne podatke kako bi svi znali da su istiniti i vrlo stvarni. Ispod su Moji bankovni podaci:

    Naziv banke: PBZ Slavonski Brod
    Ime računa: Tomislav Gordić
    Broj računa: HR6723400093202740084

    Dakle, želim iskoristiti ovu priliku da kažem svima koji traže privatnog zajmodavca na internetu koji je pouzdan da kontaktiraju Guarany Trust Loan putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    Telefonski broj: +14704810039 možete ih kontaktirati i na Whatsappu: +1 (470) 481-0039 Također me možete kontaktirati ako trebate moju pomoć ili me želite pitati kako sam dobio kredit. Evo moje e-pošte: [gordictomislav@gmail.com]

    ОдговориИзбриши
  15. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod JAMSTVENIH POVJERENIČKIH KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i također putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam kredit, koji sam ispunio svoje podatke i slijedio sam postupak. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu i odobren mi je. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    ОдговориИзбриши
  16. Tako sam sretan što ovo mogu podijeliti na internetu da svi vide jer ću biti mnogo sretniji ako drugi ne dođu u ruke lažnih zajmodavaca. Moje ime je BILJANA TRIVUNOVIĆ i ja sam iz Zagreba, Hrvatska.
    Želim iskoristiti ovu priliku da obavijestim sve o kreditnoj tvrtki od koje sam posudio iznos od 80.000 eura, a to je bilo tako brzo i jednostavno.
    Kad je počela pandemija, imala sam dosta poteškoća s poslom i brigom o djeci jer mi je muž mrtav, pa sam odlučila kontaktirati prijateljicu koja radi u banci i obavijestiti je o svojoj namjeri da se prijavim za kredit, rekla mi je da je bolje posuđivati ​​se od ove privatne kreditne tvrtke pod nazivom GARANTY TRUST KREDITI jer je njihova kamatna stopa niska, a bankarska viša, a zahtjev za bankovni zajam prevelik.
    Rekla mi je da je njezina sestra gospođa MILKA DUKIĆ posudila tvrtku i da je brzo dobila kredit bez ikakvih poteškoća.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki kako bih mogao kontaktirati tvrtku i ona mi ih je dala, a evo i podataka o tvrtki

    Naziv tvrtke: GARANTY TRUST KREDIT
    kontakt adresa tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobilni telefon tvrtke i mobilni telefon WhatsApp: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i tvrtka mi je odgovorila. Nakon što je moj kredit odobren, zajam je prebačen na moj bankovni račun i moje poduzeće i moja obitelj su spašeni. Stoga, ako trebate zajam, ljubazno se obratite tvrtki jer su oni najbolji. možete me kontaktirati putem: biljanatrivunovic734@gmail.com. ako trebate neke informacije.

    ОдговориИзбриши
  17. samo kontaktirajte ove zajmodavce, bit ćete jako sretni i zadovoljni evo e-pošte: nuezantonio539@gmail.com

    nuezantonio539@gmail.com

    +381653102628

    ОдговориИзбриши